FAQ

Binnen hoeveel dagen wordt mijn product bezorgd?

Wij leveren de meeste artikelen bij een standaard verzending tussen de 5 en 15 werkdagen. 

 

Wat zijn de verzendkosten voor mijn bestelling?

De verzendkosten nemen we voor eigen rekening.

 

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Afhalen is helaas niet mogelijk. 

 

Ik heb een verkeerd product ontvangen. Wat moet ik nu doen?

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Meld dit bij ons via 'Contact' en dan zorgen we ervoor dat u zo spoedig mogelijk de juiste bestelling ontvangt.

 

Ik heb mijn bestelling geplaatst maar ik heb geen bevestiging ontvangen.

De bevestiging van uw bestelling zou u direct na het plaatsen van een bestelling moeten ontvangen, maar het kan zijn dat er een vertraging is ontstaan. Mocht u na 24 uur nog steeds geen mail ontvangen hebben, neem dan contact met ons op zodat wij de status van uw bestelling kunnen verifiëren. 

 

Ik heb mijn bestelling geplaatst maar ik heb een foutief adres doorgegeven. Wat moet ik nu doen?

U kunt contact opnemen met ons opnemen via 'Contact'. Als uw pakket de verzendstatus heeft, wordt u ondersteund om de relevante informatie te wijzigen; als uw pakket wordt verzonden, kan geen informatie worden gewijzigd.

 

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Besteed alstublieft meer aandacht, de meeste bestellingen kunnen niet meteen worden geannuleerd omdat ons systeem automatisch is, bestellingen worden vrijwel direct verwerkt. Neem contact met ons op om uw bestelling zo snel mogelijk te annuleren, we zullen proberen om aan uw eis te voldoen. 

Indien annuleren geen mogelijkheid meer is, zullen we overgaan tot het verzenden van uw bestelling. Vervolgens heeft u de mogelijkheid om uw ontvangen product(en) te retourneren. In dat geval dient u binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling een retouraanvraag te doen.

 

Ik heb mijn bestelling ontvangen maar het product is beschadigd. Wat moet ik nu doen?

Neem onmiddellijk contact met ons op bij een beschadigd geleverde artikel. We zullen onmiddellijk naar een oplossing voor u zoeken.

Bij de volgende gevallen zijn retourzendingen te weigeren:
1. de levering van goederen die volgens specificaties van de consument zijn gemaakt of duidelijk persoonlijk zijn;
2. verzegelde goederen die na levering zijn ontzegeld en dus niet geschikt zijn voor retournering vanwege gezondheidsbescherming of hygiënische redenen.

 

Ik wil contact opnemen. Hoe kan ik jullie bereiken?

U kunt ons contacteren door middel van het invullen van het contactformulier op de contactpagina, deze is onderaan de website te vinden. U kunt ook contact met ons opnemen via het e-mailadres info@jeskas.nl